Your sex is on fire.

Hej!
Jag sitter här i min soffa och dricker te. Kom nyss på att igår köpte jag vaniljasås och rabarberpaj, men tro fan att jag brände hela! Det stod faktiskt tio minuter på paketet och jag hade den inne i tio minuter! Sug.
Ringde till telesnor idag också, och min telefon bör vara klar nästa vecka. Har varit utan den i en månad nu ju. Ska bli fint att få tillbaka den.
Jag hittade nyss fyra kattbarn. De springer runt i soffan och bråkar. de har blivit så nedrans stora! Så jäkla fina ärom. Nu kom mammakatt och de skriker utav bara fan haha! Ska försöka fota de små någon dag i veckan.
Nu kissar jag snart på mig, tjez!

Måste också säga att kommentarerna jag får, jag ska ta och svara på de i slutet utav varje vecka om det är något att svara på. Alla "fint!" osv, tack för de, blir asklad utav såntdär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0