We kill what we build, because we own the sky.

God morgon!
jag ligger efter i tidsplaneringen, så jag slänger ihop något kort.
Det är fredag idag! säkert inte en jäkel som missat det, för det går inte. jag ska nog vara med lite vänner idag, såsom Mathias, Fredrik, Johanna.. Fler? Säkert.
Jag sitter här med en kopp te och ser på Eagle vs. Shark. Tycker den är så fult bra haha. Nu måste jag tamefan rusa för att hinna kika igenom matte-diagnosen vi ska ha senare idag. Slänger nog in något senare.
CIAO!



Angelina:
Alltid Te, kära My!

Haha ja Angelina, alltid te. Jag sitter nu också med en kopp te bredvid.

Emma Bork:
MEN JAG ÄR KÄR I DIG
Jag är typ, skitkär i dig med!

anonymoous:
shit pommes frites vilka helcoola armband! vad har du fått dom ifrån?
Tack! De har jag faktiskt gjort helt själv.



Kommentarer
Postat av: JERKA

HEJ

2009-09-11 @ 10:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0