Warm nightbreeze whispers. I'm naked and new.

Tjez!
Jag sitter här, med mjukisbyxor och en underbart skön t-shirt; "Nice legs! What time do they open?" Me like a lot!
Stadsvandringen gick.. fort och var inte allt för tråkig. Hade helfränt sällskap. Nu är jag helt slut på pengar. Jag behöver cirkus 60 kronor till Nathalie, och 90 till Bella. Och pengar till mat imorgon. Alltså 200. Min mamma brukar vara rätt givmild, då hon har pengar att bjuda på. Annars.. löser det sig nog endå.
Jag tänkte ta och skicka hem ett par foton. Alltså, om vi kallar det framkalla så ska jag framkalla mina egna bilder, från datan. Det behövs bilder på mina väggar.
Varför känns det som om det ska börja regna? Jag gillar inte den känslan, för jag ska träna senare. Fotboll är vad jag tränar, för dig som inte visste det. Ska nog gråta en skvätt också för att pappa är iväg, och kommer inte hem. Så jag måste åka buss hem! Och med det menar jag att jag måste vänta en hel timmjävel i Ösmo! Kan det bli ruttnare, NÄ!
Funderar också på att ordna till en ny header om det nu heter så. Jag menar, hur blond är jag nu liksom? Inte blond alls, och den börjar bli lite tråkig. Men endå gillar jag den, så vad sägs, ny eller inte ny?
Nä, nu ska jag nog ta och försöka ordna någon/några bilder till headern och sen skicka hem lite bilder!
Ska tamefan försöka skriva ett inlägg när jag kommer hem. Obesrvera att dethär är det FJÄRDE inlägget jag slängt upp idag! Totally awesome My!
Smell ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0