It was you I was thinkin' of.

Gå och dö My, jag orkar tamefan inte med dig längre. Tänk inte så jävla mycket hela tiden. Det gör ju bara dina problem värre, låt saker och ting bli som de blir. Det är ju ett svårt beslut du måste ta. Så ta det inte, låt det ta dig. Du har ju låtit prylar gå åt skogen förr, men gör det inte den här gången bara. Tror detta beslut är rätt slutgiltigt. Ett bra tag framöver iallafall. Om det nu blir rätt.
Det ska bli rätt. Det blir rätt. Låt det ta sin tid bara, förhasta inte något. De två alternativen är jätteolika så jag förstår egentligen inte hur du hamnat i den här situationen, igen. Egentligen är inget utav det något du vill ha, fast på samma gång är båda det. Gå och dö, det är nog bäst så. Annars tänker du som ett as och har dåligt samvete hela dagarna, annars så skiter du i vilket och tar det som det kommer.
Jag orkar inte ta det som det kommer, tänka får tas upp i mitt huvud nu.
Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0