The magic position.

HEJHEJ HALLÅ!
Jag är trött. Igen. Som alltid. Jag kom hem från mina vänner Fredrik och Jonatan för någon timme sen. Och som jag sa så såg vi på Kenny Starfighter! Min man, sen jag var extremt liten. Och den var bra. Dock inte lika bra som de andra avsnitten. Mathias och Johannes var med också. Jag gillar detdär sällskapet. Och nä, nu ska jag gå och lägga mig i min säng, jag behöver sova kan jag ju säga. Jag har sovit typ.. sju timmar på hela helgen. Inte bra någonstans. Dock värt dedär timmarna man inte sov. Jag har haft en döbra helg. Och nu ropar sängen efter mig, han saknar mig, serdu. Jag säger alltså god natt här. HÄR:
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0