Som pest bland ungdomsgängen, slår acnen till.

HEJ!
Jag sitter här, i soffan med mina äpplens bärbara dator. Jag orkar inte med min skitdator längre. Jag ska flytta över de kanske hundra bilderna på min andra hårdisk och sen omformatera den. Det var ju inte alls länge sen jag rensade den och flyttade över mina bilder och prylar till mina två andra hårdiskar, men efter det har den bara gått sämre. Så, en ominstallering blire.
Ikväll blire partaj! Mer än fränt. Först serverar vi (mitt fotbollslag) på Rogers party, sen så drar jag vidare. Vet dock inte hur jag ska sova eller komma hem, måste ju vara på Viksängen imorgon vid tolv. Yeye, det ordnar sig la. OJ, klockan är halv fem! Jag ska åka vid sex. Får lägga på ett kol och höra av mig imorgon kanske.
PEUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0