Now they're going to bed and my stomach is sick and it's all in my head. But she's touching his chest now, he takes off her dress now. Let me go!

HOLA!
Igår var fint, fult, fullt, roligt, tråkigt och mysigt. Började med att sluta vid ett på jobbet, bra. efteråt var det bara hem och ordna sen vidare på 40-års partaj för Roger! Gick helbra att servera och efteråt gick jag och jesper ned till något såkallat partaj i ösmo, men oj vilket failat party, de stängde lokalen vid ett, senast? Då gick vi vidare till Rogers partaj och jävlar vilket drag haha! Bästaste fotbollstränarna någonsin, varesig de är fulla, fula eller nyktra. UNDERBARA. Vi stannade till.. två, halv tre?
Imorse gicks det upp vid tio, iväg till Viksängen för att spela match vid halv två. Och dra mig ända in i baljan, vi har nu en säker andra plats i division två! Så jävla skönt så det är tamefan inte sant. Vi har tagit oss upp en serie tre år i rad nu! Käresta flickor. Vi vann iallafall matchen med 3-1, det var varmt, svettigt, jobbigt och dessutom med bara en avbytare till slut. Kikade sen på herrarnas match som spelade lika, 3-3. Nu hemma och ska duscha. Pontus frågade om jag ville komma till Älvsjö, till nappe sen. Men jag får se hur jag gör, är så nedrans trött och har mindre lust att åka sådär jättelångt. Kan dock sova hemma om det är så, eftersom bussarna går till två från Västerhaninge. Mene, får se som sagt. Är annars rätt sugen på party.
Jag måste fasen duscha nu, asäcklig känner jag mig.
Och å, Jonatan ringde mig nyss, vad är finare än en skånsk dialekt egentligen?! Alltså det finns tamefan ingenting! Jag.. smälter verkligen. Charmigaste ever.
Yeye, duschen ropar!
BYEZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0