Make sound.

Tjenare!
Klockan är halv elva och jag har nog aldig varit tröttare. Jag kom hem vid tio, Fredrik körde hem mig från honom. Vi; jag, Mathias, Fredrik och Jonatand var hos de ikväll. Åt tacos och såg på 'Hjälp! jag är en fisk' och hm, vad tusan var det den hette. Jag minns fan inte. Bra var den iallafall! Asmysigt. Behövdes efter en dag/kväll som igår. Herre min jävla skapare alltså. Haha, det var galet. Eller, jag var ju först in till Grönalund och såg på Håkan som var lika bra som alltid. Hade sällskap utav Jesper. Efteråt vid elva, så åkte jag över till Segersäng på partaj, något som mer liknade sjukstuga efter ett tag haha! Men fyfan så kul jag hade. Blev av till sängen vid fyra/halv fem och upp vid nio. Gillare. Inte. Käkade då lite frukost med de som var kvar och sen skjutsade Fredrik hem oss. Jag duschade och Fredrik och jag ordnade nudlar. Efteråt åkte vi till Ösmo för att hämta Mathias och sen handla, sen hem och äta tacos och se film, som sagt. Nu sitter jag här, och somnar snart. Ska upp vid halv nio imorgon, för att vid tjugo i tio åta iväg till Ösmo för att samlas vid elva för att sen spela match. Ska bli kul, dock mindre kul att gå upp vid den tiden. Men, nu ska jag plocka fram lite godis, sätta på en film och slockna, det lär jag göra direkt kan jag ju säga.
Have a good night people, NIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0