Kärlek är för dom, för dom som har tur.

God kväll bästa bloggläsare.
Nä, men hej! Lite dåligt uppdaterat tror jag visst.
Jag är tamefan helnöjd med min prao-plats! Skit fräna kidz med snor under näsan och bajs i blöjan. Nä, men jag gillarom!
finns ett par riktiga charmtroll. har skaffat mig en pojkvän där, vi bakar bullar med ost på utav trolldeg.
Vad jag får göra är att hålla handen när vi är ute och går, tvätta händer, sjunga sånger, sätta på kläder, knyta skor, rita, leka med trolldeg, läsa böcker, skratta och bete mig som ett barn; gillare! Dock rätt surt att börja halv åtta, men jag har hittat skjuts nu, för att min grannes barn går där, så jag får åka med de, asfränt!
Var iväg till Haninge idag efter jobbet för att hämta min telefon från lagning och prata med min frisör om en modevisning jag skulle varit med på, men så blev det inte, eftersom jag ska ta mitt nedrans moppekort den dagen, skitsurt. Men det kommer förhoppningsvis fler chanser. Ska iväg och träna snart, rätt skönt faktiskt.
Imorgon ska jag träffa min barn först, slutar vid tre. Och sen ska jag fota med Angelina, eller hon ska fota mig. Efteråt ska jag bara ta det lugnt kan jag ju säga, är tamefan uppbokad hela veckan, helgen kommer bli bäst, typ.
Nästa helg ville Calle fota mig också, kul. Sen ska Kristopher fota mig någon dag, och jag honom. Vet bara mina och Kristophers idéer, eller Angelinas också. Calle ska jag prata med senare vad han tänkt sig. Nu måste jag byta om, får skjuts både dit och hem, asbra.
Hör av mig senare.
CIAO!


Kommentarer
Postat av: angelina

Astaggad :D

2009-09-15 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0