I'm a bad boy, for breaking her heart.

Tjena!
Jag slutade skolan vid ett idag, har alltså bara haft fyra lektioner, och så kommer mina torsdagar se ut i framtiden, eller till vårterminen. Imorgon slutar jag också ett, hur skönt som helst.
fick reda på praon idag, och jag ska tydligen praoa på dagis, i Segersäng. Och jag börjar klockan 07.30! Jag måste alltså åka hemmifrån vid 06.30 och gå upp ännu tidigare, vid 05.30! Slutar tre ska jag få göra också. Jag kommer nog vara död efter de två veckorna. Och barn är inte min starkaste sida. De skriker ju bara, snorar och drar i en. Bajs är något jag inte tänker torka. Det jobbigaste blir la att jag måste åka till Ösmo för att sen ta tåget därifrån.
Nu ska jag äta korvbröd och dricka te.
Ha det skit så hörs vi! Tjoflöjt.

Kommentarer
Postat av: Angelina

Alltid Te, kära My!

2009-09-10 @ 18:30:21
Postat av: Anonym

ahh

2009-09-13 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0