I watched the world float to the dark side of the moon, I feel there is nothing I can do.

Hello my friends.
Matchen gick bra, vi vann med 1-2, och jag gjorde första målet! Värt att nämnas eftersom det är det första på rätt länge. Fick spela forward hela matchen, rätt skönt faktiskt. Men fan så mongo-varmt det var. Kan inte säga annat än att jag ville dö ett bra tag innan halvlek.
kom nyss hem och möttes utav korvar. De flög ned i magen och satt fint där. Nu vill jag bara att jag ska vara färdig duschad och ha mjukisbyxorna på mig. Men det får bli snart.
Ska träffa fredrik sen, får se var vi tar vägen. Måste tamefan höra med Nathalie som konfirmeras idag också, om jag skulle komma förbi där, efteråt alltså. Eftersom den damen bor i Landfjärden, som är stört skönt.
Nu ska duschen få sällskap.
Och grattis till en utav våra bästa fotbollstränare Roger! Hurra!
Grattis Nathalie och alla mina andra vänner som nu är vänner med Gud (något som jag inte är, jag är varken döpt eller konfirmerad) till konfirmationen också!
Have a nice day, baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0