Här kommer lyckan för hundar som oss.

God morgon!
Klockan är 06.40 och jag sitter och funderar över om jag borde promenixa i mjukisbyxor eller jeans, vi ska nämligen på stadsvandring. Jag har ingen större lust med jeans, faktiskt.
Det ser ut som ett riktigt regn-väder ute, men det är tamefan inte mycket moln egentligen, och vita är de. Så de kommer försvinna.
Imorgon är det fredag och jag har beställt godsaker och min man, Håkan Hellström spelar på Grönalund. Underbart.
Nu ska jag ta och tömma min blåsa, för den är (as always), full och trycker på en aning. Så, vi hörs senare!
Ja, jag ska försöka bli bättre med uppdateringarna, jag sitter vid min dator varje dag men skriver inte alls varje dag, smisk.
Yeye, tack och hej fina tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0