Ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på.

God morgon!
klockan är tjugo över ett och jag vaknade för någon timme sen. Någon var visst väldigt trött.
Jag är sjuk, blev därför hemma från dagis idag. Imorgon är sista dagen, hoppas jag mår något bättre så jag kan gå dit, slutar ju ett så att jag borde orka, men vi får la se. Träningen ikväll får jag också se hur jag gör med, kan ju endå inte spela matchen i helgen, tyvärr.
Jag sitter här i soffan och ser på någon extremt dålig film, med en blåbärspaj på magen som jag kokade ihop igår.
Jag måste färga mitt hår igen, jag vill ha det sådär rött, nu är det ju typ.. brunt, gillare inte.
Vet inte vad jag ska säga mer..
Jo just det! Calle ska fota mig på onsdag, dock i studio den här gången. Blir säker helbra.
Yeye, ska äta lite mer paj nu.
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0