Draft: Sept. 26, 2009

HEY YOU!
Det är måndag nu, idag. Och jag tog moppekort igår! Det du haha.
Jag har nu skördat alla mina plantor/träd/djur. Fan vad pengar jag har, det går bra nu, kompis det går bra nu!

I helgen har jag i lördags suttit på en teorikurs hela dagen, på provet ordnade jag 4 fel av 35 frågor. Jag kom hem vid åtta och var då tydligen jättetvungen att åka med till Bromma på besök hemma hos Jonull! Det blev partaj med klagande grannar och ett sent god natt. Morgonen därefter bar det av mot.. någonstans i Älvsjö, glömmer hela nedrans tiden bort vad stället heter. Där åktes det moped, och dra min baklänges ända in i blajan! Det gick kick-ass bra! Så, nu är ett moped-kort påväg hem till mig. Moppe är något jag fortfarande letar efter, men tror det blir en Baotian TMS 08, en vit. Efteråt, bjöd min pappa på mcdonalds. Jag är ledsen över att behöva säga det, men jag har ätit mcdonalds tre dagar i rad nu..; i fredags, lördags och söndags.. Illa, så jävla illa, men så jävla gott.
Idag har vi också tagit alla skolfoton, för mig, blev det fyra; klassfoto, spexfoto, kamratstödjare och en enskild.
På spexfotot var jag fransman. Vi var nära inpå att inte få ha kvar vårat spex, för att en viss Charles var så nedrans vungen att ha med pistolen in, även fast han inte fick det, men, det ordnade sig, vi klippte bort honom.
Jag är trött nu, så tänkte lägga in ett par bilder på datan, redigera dom, lägg in här och sen sova.
NIGHT PPL!





läsare till din blogg
:
jag tycker du ska göra lite mellanrum mellan dina texter och en annan font, det ser så tråkigt ut att läsa bloggen annars om du inte själv märker det. inte för att vara dum. skriv gärna någonting under dina bilder också det skulle vara roligt. och i din meny på senaste där kan du väl också göra lite mellanrum allt sitte bara ihop annars..


Haha, tack egentligen. Har tänkt länge på att försöka ordna till lite på designen, men aldrig fått arslet ur vagnen och börjat med det, för det är nämligen inte jag som kodar, utan en vän till mig.
Men, nu vet jag ju lite mer vad som borde ändras, så, tack!

Sophia:
Dendär regnbilden är så nice!

Tack! Antar att du är den Sophia jag tror du är, så måste då också säga att dina bilder är inte speciellt illa pinkade dom heller! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0