I don't want back down.

HEY!
Jag är kissnödig.
Jag är jättetrött och skulle egenligen bara vilja gå och lägga mig, men ska snart åka och träna istället.
Dagis gick la bra, men har töttnat rätt bra nu. Första veckan var kul, nu blir jag bara irriterad på dem. Och ett kid, han springer -bara- runt och är arg, skriker, konstant! Han kan vara tyst i tio sekunder, inte mer! Yeye, det är onsdag imorgon, alltså bara tre dagar kvar med barnen, skönt. Kommer dock sakna mina pojkvänner.
Nä fy fasen, nu måste jag ta på mig mina shorts, strumpor och min t-shirt, sen packa min väska med skor och benskydd, sedan bege mig ut i kylan. Skit, jag missar matchen mot Rågsved i helgen också, eftersom jag ska ta mitt moppe-kort då. Juste, det är klart att vi går till slutspel nu också.
PUES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0