Don't tell me, tell my ghost.

Awesome. Jag kom nyss på att jag ska ta 08.45 bussen ifrån mig. Alltså om en timme och fyrtiofem minuter! Och jag gick upp vid sex, onödigt. Jag kommer alltså att ha haft två timmar och fyrtiofem minuter på mig, dölänge och rätt bra. Dock förlänge. För riktigt så lång tid tar jag inte på mig. Nu hinner jag dock äta frukost och kanske sätta på en film till och med! Och ni anar inte hur fint jag sov inatt! Endast för att jag mublerade om hela rummet igår. Det blev bra, förutom att det ser ut som en tvättstuga i mitt.. vänstra hörn. Sug icke-garderoben. Ge mig en garderob, stor säng och ny dator, thanks. Framför mig sitter en tavla, en tavla med bilder, en tavla med bilder på mig, en tavla med bilder på mig när jag är liten, en tavla med bilder på mig när jag är liten och den består nästan bara utav nakenpics! Linn vill att hela mitt sällskap som någon gång i sitt liv kommer hem till mig ska ha sett mig naken, alltså. Det är väl.. bra. Att när de för första gången kommer hit, får de se mig naken! Det är dock uäh, höjde nyss mitt huvud och såg att Ne, det är inga okej nakenbilder. Den får sitta kvar iallafall, pågrund utav de faktiskt något sötare bilderna. Ja, jag har varit söt!
Jag är hungrig. Och trött.
Nu ska jag nog ta och äta lite frukost, sen köra in mitt huvud i min såkallade "garderob" som inte är i närheten utav garderob! Det är bara sånadär.. backar, utav små pinnar. Som nästan alla har i sina garderober. Men inte jag, mina står på golvet. Jättefint. Nej. 
Jag har redan bäddat min säng (how fuckin' freaky awesome isn't that!) och slängt på mina mjukdjur som jag inte har den blekaste aning om var jag ska göra av om inte på sängen. De ligger dock på golvet när jag sover.
Nä! Nu ska jag ta mitt feta arsle ur vagenen och ta mig i kragen, jag måste äta!
Laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0