Baby, join me in death.

God morgon!
Ledsen för den extremt dåliga uppdateringen. Jag har tydligen haft bättre för mig.
I fredags så var jag som sagt iväg till Mathias och badade med honom, Fredrik, Johannes och Jonatan. I lördags, igår, så skulle vi iväg till stan, men jag missade bussen så blev hemma över dagen. Jag bakade världens godaste blåbärspaj, fick toppbetyg utav pappa Lennart som inte ens brukar gilla såntdär. Men sen på kvällen åkte jag iväg till ösmo och käkade pizza med samma pojkar som i fredags, minus Jonatan. Jesper och Niklas hittade in på Pindos också. Och efter det bar det av till Jesper för hela bunten. Men jag tog tio-bussen hem, match idag ju! Borta i Älta, mot Älta. Jag är taggad utav bara fan. Och nu måste jag byta om, för de svänger förbi mig om tjugofem minuter. Är hemma runt två igen skulle jag tippa. Ska försöka skriva och slänga in något mer senare, om Fredrik inte tycker att jag ska komma direkt. Om jag nu ska till honom? Träffa honom ska jag illafall. Men, nu måste jag springa.
Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0