And we'd left our love in our summer skin.

God dag!
Jag har så extremt jäkla ont i mitt huvud just nu, och just därför sitter jag vid min dator! Skäms. Ska snart gå och lägga mig i min säng för jag tror tamefan att jag har feber också. Hoppas dock inte på det. Det är träning ikväll också, skulle vara tvungen att åka nu, om fyrtio minuter. Men mitt huvud accepterar inte det, så jag hoppar nog det.. Aj. Jag gillar inte att stanna hemma från fotbollen. Men jag har mindre lust att springa runt med denna verk. Så, hej sängen.
Jag vill köpa kläder mitt herrskap. Har hittat en helfin t-shirt, en band t-shirt. I See Stars. En lila, och på ryggen står det "She screams my name. Noting left to say." och jaa, det är något de sjunger i en utav deras låtar, och just DET är så underbart, jag ryser varje gång jag hör det. Och att den är lila gör saken fyrtio gånger bättre, eftersom lila är min absoluta favoritfärg. Skulle dock hellre se en grabb gå runt med en, en lila tröja, alltså. Galet snyggt äre. Nä nu jäklar! Mitt huvud vill nog inte att jag ska leva längre, så jag ska ge med mig. Fyfan, feber är nästan något jag måste ha, jag frös för en kvart sen, nu svettas jag. Tempen ska få besöka min armhåla.
IKVÄLL ÄR DET FÖRRESTEN ANDRA AVENYN KLOCKAN NIO PÅ ETTAN! HUR JÄVLA FINT ÄR INTE DET?! JAG ÄR SÅ LYCKLIG.

God natt/kväll, mina käresta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0