Fanfanfan, det skulle varit du.

HOLA.
Ledsen för en jättedålig uppdatering. Men min dator har inte varit på gång riktigt, omformaterade den igår igen och fortfarande inget photoshop. Nu funkar heller inte mitt ljud.
Jag spelade 8-delsfinal idag, och vi förlorade, med 3-0. Det var dock mot Stocksund som kom trea i elit. Och vi kämpade på bra.
Imorgon bär det av till skolan igen. På fredag ska min klass till.. någon place där jag glömt bort namnet på.. NÄ! ALHAGEN! Något i den stilen iallafall, alhagens våtmark. Jag vet, ni vill följa med, visst gärna för min del, bara jag får stanna hemma. Det där stället, är bland det tråkigaste jag vet. Det enda plusset är att jag kommer få använda mina gummistövlar som var inköpta till Peace and Love, men som inte kom till användning. Jag kommer dock frysa ihjäl. Nä fy, nu ska jag packa ned mina idrottskläder i min nya jättefina väska, sen lägga rent i min säng och sen sova.
G'NIGHT FELLOWS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0