Everythings magic.

Har du någonsin känt dig ensam?
Eller har du någonsin önskat att du var helt okänd?
Jag kan inte säga annat än att jag har..
Har du någonsin känt att saker inte står rätt till, men du gör inget åt det?
Har du någonsin känt att tiden blivit för liten, att det finns inte tid för dig?
Det har jag..

Har du någonsin legat vaken hela natten? Hela natten, för att du gjort någon illa?
Eller är så extremt kär?
Har du någonsin bett dig själv att inte ens försöka, försöka med något du verkligen vill?
Försök att inte göra dig själv besviken.
Har du någonsin sett dig själv riktigt kär? Eller vågar du inte, för att du är rädd att bli sårad?
Vågar du chansa, älskling?
Du vet att jag gör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0