Everybody, but me.

I think I'm a little bit
Little bit
A little bit in love with you
But only if you're a little bit
Little bit
Little bit
In lalalala love with me
Ah oh

Come here, stay with me
Struck me by the hair
Cause I would give anything
Anything
To have you as my man

Lykke Li, jag är så kär i dig.


God kväll!
Dra mig i en liten vagn så trött jag är! Jag skulle kunna somna på plats.
Imorgon har jag idrottsprov, men mina ögon skulle lägga av om jag tog upp dedär papprerna nu. så de får ligga kvar i väskan där de legat sen jag fick dem. Jag har polly i min väska, de ska ätas innan jag somnar kan jag ju säga.
Igår när jag fick sällskap per telefon, dock sms. Men medans jag väntade på alla svar så lyssnade jag igenom min telefons musik. Och jag dog, jag ville gråta lite ibland. Så, min ipod ska rensas och få ny musik. Saknar dedär gamla, till exempel alla Alternative Times-albumen och Lasse Lindhs Radion spelar aldrig våran sång. MHM.
Jag är så trött nu. Jag ordnar musiken imorgon, kanske imorgon bitti. Nu fan ska det sovas mina vänner! Min säng är stor, så gör mig sällskap på 90cm! Vore riktigt fränt, faktiskt. Yeye, min dörr står öppen, så det är bara att sträcka in armen och öppna den, sen krypa ned, men akta mig om dina fötter är kalla är du snäll, jag skulle be sig att dra åt helvete då. Och ren skaru va, för det är min säng, och jag!
Hare skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0