Do you dream, that the world will know your name?

HEJ!
Det är tisdag och jag är sjuk, fortfarande. Men ska nog ta mig till skolan imorgon, fast efter lunch någon gång. Vara med på någon lektion och sen ta mitt pick och pack och gå hem. Tror vi har massa prov, både torsdag och fredag, så lika bra att ta med det hem. (Även om det kommer ligga orört innanför dörren som det brukar).
Jag har bakat, mina vänner! Så det bjuds på kaka hemma hos mig. Jag tror dock de blir torra, det känndes så.
Jag och min bror Love vill tjacka oss en TENS-pryl, tråkigt det verkar.
Jag tänkte hoppa i duschen nu, och sen äta de kanske så goda muffinsarna jag gjort. Okej, Love knäckte äggen, annars har jag gjort allt själv.
Yeye! LATEROZ MY FRIENDS.



Kommentarer
Postat av: Angelina

<3

2009-10-13 @ 22:07:27
Postat av: Anonym

jävla pedofil§

2009-10-15 @ 08:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0