When the stars go blue.

Hej mina vänner!
Det är torsdag och jag är hemma för andra dagen den här veckan, skönt. Imorgon är jag ledig också, eftersom det är gymnasiemässan. Jag har alltså bara gått två dagar den här veckan, och jag tror inte jag tyckt någon utav dem var pest och pina.
Jag har idag iallafall hunnit märka att mitt hår inte är rött längre (och det suger ju), sagt att jag ska städa mitt rum men inte gjort det, duschat, sett att min smiley är missfärgad (kulan) så måste köpa en ny, funderat på att ta ut smileyn, kommit på att jag vill pierca mig i bröstvårtorna, en ancor och ett par fler i öronen, och tatuera mig såklart. Det är väl.. vad jag hunnit med idag. Samlat på mig en jädra massa glas i rummet också.
Nu tänkte jag städa lite faktiskt, eftersom jag inte gjort det ännu. Sen lägga mig i sängen, dricka te och se på tv.
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0