Tree Hill Ravens.

Hola!
Ännu en dag efter sprutan, och jag har idag haft 38.8 graders feber, det ni. Jag har svettats gärnet i min soffa till ännu en sesong One Tree Hill och åh, så jag tycker om det. Inte att svettas dock..det är något jag tycker mindre om.
Har förresten fått hem min korsett, galet fin var den. Trosorna var dock bland de fulaste jag sett haha! Så de åkte direkt ned i papperskorgen. Har varit på möte idag också, spelar och föräldremöte med fotbollen. Satt där och svettades till döds. Mene, gott te, bullar och bra sällskap. Nu hade jag snart tänkt att hänga upp mina alla jackor som ligger slängda på sängen och sätta på The Hangover. Blir nog ingen skola imorgon heller, känner inte för att gå och må dåligt. Hade inte varit alls många i skolan idag tydligen. Nä, nu dör jag snart, ska sätta på filmen och försöka sova.
NIGHT FELLOWS!


Just ja, alla kommentarer jag får, har ofta anonyma avsändare, jag skulle bli så jäkla glad om ni kunde skriva från vem det är från. Jag menar, varför skämmas? Och när ni endå skriver något bra, då är det väl inget att dölja? Vill veta vilka ni bra människor är ju. Gärna länka till er egen blogg också, eller bilddagbok eller något.


Postat av:
Jag känner dig inte.
Faktum är att jag inte vet vem du är, men fan vad jag älskar detta.
Det är som att jag själv har skrivit texten, och jag ser dig som en verklig mental klon av mig själv.

Åh! Kul att du gillar det! Och att du känner igen dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0