Take your woman by the hand, pleace.

Do you want to see the place where I am free?
'Cause in my mind I need it but you're nowhere near to me.

Do you want to see the place where I was free?
'Cause in my mind I've been there and there's no one here but me.



God kväll mitt herrskap!
Jag har tagit den nedrans sprutan idag, mot svininfluensan. Man vet ju inte vad som är bra eller dåligt längre, när alla säger så olika. Jag hoppas iallafall vaccinet är ok, annars, borde vi ju få en slant ialalfall. Haha. Jag har ont, som fan. Själva sprutan gjorde ju inte ont, men nu, åtta timmar senare kan jag inte sätta på mig en tröja haha! Och jag kallsvettas.. Antar att det är biverkningar, pratas ju om att det är endel sånna. Så hoppas på att bli sjuk och få vara hemma imorgon.
Sitter i varje fall och lyssnar på soundtracken från alla One Tree Hill-sesonger, annat än bra är det ju inte. Ska lägga mig och kika vidare snart. Har börjat om, så är nu på sesong ett skiva tre, alltså avsnitt elva. Fint är det.
Efter jag sett klart på alla OTH, så ska jag ta mig ann O.C, de har jag också sett förrut, men helt klart värt att se igen.
Nä, nu drog jag ut på det här som tusan! Ska ta och göra mig en kopp te och slänga mig i soffan och se på Andra avenyn. Min tredje serise jag följer haha.
LATERZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0