Jag har det bra idag. Det är en vanlig dag och jag har det bra.

HEJE!

Måste börja med att säga att hur söt är inte denhär killen, Ulrik från lilla melodifestivalen.
Ulrik – En vanlig dag
Där har ni den på spotify, asgullig! haha.
Jag sitter här och väntar på att klockan  ska bli tre så jag får åka hemmifrån. Jag ska mot fryshuset, för i fryshuset ska vi se Paramore! Jag är så jävla taggad, hoppas de är lika bra live som icke live.
Jag försov mig imorse. Det har varit en jobbig helg, men jävligt bra. Jävligt bra. I fredags var det party, gratis party, gratis fylla. I lördags serverade vi på Ösmo fotbolls årsfest, vår fotbollsförening. Damerna, herrarna och lagledare, lite föräldrar också. Vi serverade och sen var det även party för oss! Egentligen inte, men vi var väl runt fem stycken som stannade. Jag har så jäkla fina vänner, som bjöd mig där också.
Tack mina kära, för en jättefin helg. Och grattis mackan som blev tjugo i lördags!
Nä, nu ska jag dricka upp mitt te, sen ta och platta mitt hår, sen ska jag fara!
LATERZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0