Gloria's no longer the wasted disco girl.

HEY BOY!
Det är måndag och jagh är ledsen. Ledsen för att det är måndag. För att det är fyra dagar kvar till fredag.
Klockan är halv tio och jag talar med Kristopher. Fy för fan vad jag är taggad på sommarens festivaler! Jag är tydligen med i CampKilt, du lär alltså hitta mig i sommar med en.. kilt är fel, för jag ska bara ha en kjol, så, en såndär.. rutig kjol i sommar på Hultsfredsfestivalen! Om jag nu har pengar och allt som behövs, eftersom P&L redan är klart, nästan iallafall. Eftersom vi åkte förra året är det mycket snack om att vi åker i sommar igen. Men jag hoppas på båda två. Får börja spara lite, antar jag.
Och nu blev jag glad, riktigt jävla mongo-glad! Ser att Kings of Leon kanske släpper nytt album 2010! ÅH.
"WOHOHO WOHOHO" Ni vet det där fina Caleb får till i Revelry efter han sjungit "What a night for a dance, you know I'm a dancing machine. With the fire in my bones and the sweet taste of kerosene. I get lost in the light so high don't wanna come down. To face the loss of the good thing that i have found".
Jag fick världens gåshud nyss, som nästan alltid utav det. Kings of Leon är helt klart det enda band jag verkligen lyssnar på. Och verkligen tycker om.
Jag ska snart skaffa mig en LP-spelare och skaffa mig en hel del fina vinyler.
Jag vill bara att alla festivalers spelscheman ska vara klara så jag får se vad det bjuds på. Jag skulle åka var som helst för att få se Kings of Leon som jag var dum nog att välja bort iår. Kings of Leon och Håkan Helström. Och en snygg kille.
Damn, ett rätt ointressant inlägg fick jag till. På torsdag ska min klass iväg till gymnasiet. Och någon dag i veckan ska jag köpa färg till mitt nya rum. Tror det blir en lila vägg, tre vita och vitt tak, det är snedtak i panel typ. Asläckert kommer det bli. Har dock bara ett jättelitet fönster, men jag ska nog överleva. Får iallafall plats med en större säng där som jag ska åka och kika på någon dag. blir nog en 160 eller 180cm. Stört skönt.
Ledsen, men jag måste sova nu. Eller, duscha och sen lägga mig i min renbäddade säng som står i mitt städade rum. Duktig du är My, som städar och fixar! Jo, jag vet! Någon gång varannan månad måste det ju ske..
Yeye! Night fellows!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0