Shadowplay.

Jag tänkte att det kanske, observera Kanske kan vara roligt eller något liknande att veta något om mig, eftersom det faktiskt är min blogg du läser.

  • Jag är bara femton år idag, som resten utav året och nästa år tills den fjortonde april, för då fyller jag hela sexton.
  • Jag har som sagt inte någon vän som jag verkligen pratar med, om allt. Vill du vara en sån till mig, hör av dig är du snäll.
  • Jag tycker hemskt mycket om att skriva och fotografera, att utrycka mig. Att få fram vem jag faktiskt är.
  • Jag har nästan bara äldre vänner, för att människor i min ålder förstår sig inte på mig, och jag förstår mig inte på dom. Den äldsta, som jag faktiskt umgås med är tjugoett, men de flesta är tjugo.
  • Jag är så extremt trött på min skola, på folket i min skola. Så glad att det bara är något halvår kvar nu, och sen får jag göra något jag vill och träffa nya människor, äldre människor.
  • Jag spelar fotboll, det har jag gjort i sju år, alltså lika länge jag bott här i Landfjärden - Ösmo. I mitt lag, så spelar vi mycket med damlaget, och jag tycker om det, medans resten utav mitt lag ogillar det.
  • Jag har delat rum med min storesyster Linn i sex utav dom sju åren. Nu har jag mitt eget place att drömma på, med egen balkongdörr, det ni.
  • Jag lyssnar jättemycket på musik, på faktiskt nästan all musik, all bra såklart. Men helst av allt lyssnar jag på alternative, rock, indie, pop och electro.
  • Jag tycker så jäkla mycket om min familj, min mamma och pappa. Jag är väldigt fri om vi säger så, får göra i princip vad jag vill sålänge jag sköter mig dvs hjälper till hemma, sköter mig i skolan och inte pysslar med dåliga prylar.
  • Jag är inte speciellt bra i skolan. Jag hade IG i matte i åttan, och är inte mycket bättre nu. Just nu ser det ut som om jag har VG/MVG i SO, även om det är det ämnet jag känner mig sämst i.
  • Jag har jättesvårt för att bli riktigt kär. Jag är rätt kräsen tyvärr, jag vill ha en karl med stil, en som tycker om mig utav bara fasen. JAg kan inte ens förklara honom såhär, för det går inte. Jag måste se honom.
    Men äldre, det ska han vara. Minst två eller tre år äldre.
  • Mat är jag ett stort fan av. Jag äter ofta och mycket. Min favoriträtt är nog lax, när den är gjord av min mamma och pappa. Annars tycker jag galet mycket om pizza, kebab, mcdonalds.. Tyvärr.
  • Min kropp, den har jag faktiskt inte mycket att klaga på, jag orkar inte klaga, för det är inte mycket som kan göras. Den är.. smal, faktiskt. Klart jag kan träna och få ett par musker att vara stolt över, men annars inte mycket.
  • Min favoritfärg är lila, helt klart. Lila, gul och grön. Blå också, fin blå.
  • Jag har blåa ögon och just nu röd/brunt hår. Jag färgar ofta mitt hår, och jag har haft orange, vitt, blondt, svart, brunt, ljusbrunt, rödbrunt och svart/lila. Känner mig dock mest hemma i brunt, eller som nu då.
  • Jag har haft hår ner till rumpan, men det försvann när jag ville skaffa mig lite attityd på håret. Och det kortaste, är rakat. Dock inte över hela huvudet, men sdelar utav det. Men 5cm långt skulle jag gissa på.
  • Jag älskar skånska. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få en pojkvän som pratar skånska. Det är verkligen det finaste jag vet.
  • Jag har än så länge i mitt femtonåriga liv, på ett och ett halvt år sett runt trettiofem band live. Jag har varit på två festivaler, en tycker jag dock inte räknas, men Peace and Love '09 och Popaganda, också 2009.
  • Jag älskar att toppsa öronen, jag skulle kunna somna stående med dedär pinnarna i öronen. Och med någon som gör det åt mig i min säng skulle jag dö direkt.
  • Jag tycker hemskt mycket om vindruvor, mycket mer än jag tycker om godis. Kalla goda vindruvor.
  • Jag och tycker också mycket om popcorn. Finns det popcorn hemma äter jag popcorn. Gärna popcorn och oboy efter skolan.
  • Jag är underligare än såhär, vänta bara, ni ska få se.

Kommentarer
Postat av: Angelina

Du är bra du, My

2009-11-06 @ 11:14:52
Postat av: Anonym

ok

2009-11-07 @ 00:07:02
Postat av: Anonym

my, du är grym.

2009-11-10 @ 08:59:32
Postat av: Hanna

hehehe toppsa öronen? såå obehagligt jö =P

2009-11-10 @ 19:05:45
Postat av: JESPER!

awesome!

TOPPSA ÖRONEN, fy satan vad jag gillart! <3

2009-11-19 @ 21:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0