You'll ask for me.

God kväll!
Jag sitter här med kalla nudlar och längtan efter sällskap, ett kärlekssällskap. Ingen höjdare, om jag ska vara uppriktig. Så, är du sugen så får du mer än gärna höra av dig.
Tio minuter senare, nudlarna står orörda och jag har insett att nej, något sällskap lär jag inte få, speciellt inte ikväll.
Igår gick jag upp vid nio för att ta tio bussen hem från bella. Det var bara hem, byta om och iväg på match! Matchen gick döbra, vann gjorde vi med 8-1 mot Järla, awesome. Kom hem vid halv fem med en förjäklig huvudverk och velade fram och tillbaka om jag skulle åka in på the voice med mina vänner eller inte. Men kvarten innan bussen gick så bestämde jag mig för att åka, jag skulle ju få äta gott iallafall, mcdonalds. Så det var bara att slänga på sig kläderna och springa ned till bussen. Där inne var det.. Trevligt, eftersom det inte riktigt är vad jag lyssnar på. Men set bar av hemmåt med 23.19-tåget som var försenat. Och kanonunderhållning på tåget blev det! Väl framme i västerhaninge så sprang de andra över till nynäs-tåget och jag och Simon promenerade vidare mot bussarna. hittade tobz och de försvann mot bussen. Jag fick vänta till 00.25 på min buss, men jobbigt var det inte, eftersom det bara var fem minuter att vänta. Och som en självklarhet så la min ipod när bussen började rulla. Jag måste köpa mig en ny alltså, för hur kul är det att åka utan musik? Inte kul.
I förrgår var jag på två partaj, först i nynäs, sen i ösmo. Jag och bella drog oss hemmåt runt två.
Nu svalde jag kulhelvetet till staven jag nyss satte i min smiley. Fail. Då får ringen åka i igen. Om jag nu lyckas få på kulan på den?!
Shit the same, nu ska jag sätta på någon kick-ass film. Möjligtvis Jönssonligan på kollo, den känns rätt ikväll. Så, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0