What's it feel to be a ghost?

God kväll mitt herrskap!
Det är måndag och mitt rum städas som om det skulle komma någon på besök, men det skulle jag knappast tro. Till och med Linus har lagt rent i sängen, då har det ju brunnit. Men vad är bättre än ett nystädat rum? Möjligtvis ett stökigt rum, med sakerna på sin plats; golvet. Men dammsuga är något som behövs så sakerna som snyggt pryder mitt golv får inta sin riktiga position.
Imorgon hoppas jag på att min telefon kommer fungerande till haninge så att jag kan hämta den och inte behöva göra smileysar och hjärtan som tar sju helvetes år att göra med telefonen jag använder. Hoppas att det rasslar in ett sms på min telefon runt elva så att jag kan ta mig dit och hämta den, sen hem och sen iväg till Kusinerna och farmor. Antar att det är värt att nämna Eric också, eftersom han faktiskt bara är min låtsas farfar. Så; kusinerna, farmor och Eric. Faster och Johan också, såklart. Ska bli mys. om vi tar oss hemmåt i skaplig tid kanske jag tar mig hemmifrån om det händer något? Är rätt sugen på att ta vara på de här sista dagarna på lovet nu, innan nian då jag tydligen ska sätta fart på studierna. Det lär dock inte hända..
Nej, nu ska er fantastiska bloggerska ta sig i kragen och städa klart! Ska sen försöka slänga in lite bilder från Danmark och allt vad jag nu gjort. Pride tex! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0