I'd give you my soul, but I already sold it.

Hej!
Jag spillde nyss ut mitt te, igen. På bordet.
Upptorkat och rent. Klockan är tjugo i fyra och jag sitter och lyssnar på Running of the edge of the world - Marliyn Manson. Jag är rädd att jag funderar på att gå med Kristopher och se honom i september, det skulle vara rätt kul, tror jag. Annars blir det In Flames eller Backstreet boys om plånboken tillåter.. Jag vill mer än någonsin ha pengar nu. Jag vill köpa mig en mössa från Topshop, en longboard från Slipstream, klippa mig, boka festivalbiljetter (nej, inte än, men jag vill ha pengarna), köpa mig en jäkla massa kläder, nya hörlurar, funderar på ett par orangea, gröna eller röda från WESC, en ny väska, en keps från 4star, en hatt, en gul klocka från ITEM. Det är för mycket jag vill ha..

Såg nyss att detta inlägg inte publicerats. Skulle tro att det är ett par dagar gammalt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0