I'd give you my heart, and I let you just hold it.

"Hej hej hallå dagboken, idag har jag inte blivit av med oskulden igen. Det är nionde gången den här veckan. Och här ligger jag och luktar svett i mammas gamla trosor, tack pappa. Allt är ett helvete." Bert är någon jag ska gifta mig med.
Ledsen för det extremt dåliga uppdateringen, men min dator är den långsammaste och fullaste någonsinn. Eller var, jag har nu flyttat över det mesta från min dator till en ny disk, och kikat efter och tagit bort virus, så jag hoppas på en förbättring.
Jag ser på Bert, dricker te och äter världens godaste sockerkaka (som jag gjort själv).
Imorgon bär det av till skolan, tyvärr.
Igår spelade vi match mot Hammarby i regnet, borta. Upp vid sju på morgonen var det tvunget. Vi spelade 0-0 tyvärr, vi var nog mer värda ett mål än de. Efteråt var det bara snabbt hem och duscha i någon timme, sen iväg till Viksängen för lagfoto. På kvällen var jag över till Nathalie. Johanna var där och vi åt dögod mat, badade bastu och badade i hennes extremt sköna pool. Skulle inte sitta fel att ha en sån ha? Nej, det skulle jag inte vilja säga. Jag tog mig hemmåt vid två-tiden, de gjorde mig sällskap. Helkul hade jag, bra tjejer det där.
Idag har jag inte gjort allt för mycket, vaknade vid tolv och gjorde mig frukost. Efteråt kom jag på att mitt rum såg rätt äckligt ut, så det städades, nu sitter jag här i ett rent rum, med ren kropp, renbäddad säng. Alltså kommer jag sova sådär stört gott inatt. Ska försöka att inte komma i säng alderles för sent. Vill orka upp imorgon.. Ska nog ta mig tiden snart att kika ut något att ha på mig imorgon. Ja, det ska jag, nu. Vad händer nu i helgen förresten? Ge mig gärna en anledning till att inte vara hemma.
Tack och hej, orörda grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0