Goodbye my lover.


Världens vackraste Sigge har visst gått och dött. Blivit påkörd, utav grannen. Världens finaste! Jag kommer sakna den där störda, mongoloida, fula, alderles underbara katten. Ni anar inte hur många gånger jag missade bussen på mornarna bara för att få sitta och kramas med den där katten. Hur många tröjor jag fått tvätta för att han hårat och dreglat ner dem. Hur stört söt han var när man kom utspringandes med en skål mat. Hur glad han blev när någon utav oss kom hem. Endå var han inte vår katt, utan våran grannes. Han hann tyvärr inte ta hand om den, så han tänkte avliva honom.. Men vi tänkte hitta ett hem åt honom. Så bara.. Pew, borta, död. Jag vet iallafall mina vänner, att Sigge är i Nangijala.
Ledsen att du inte fick ligga i min säng vännen, men du hårade ju så jäkligt. Sov sådär underbart gott som du bara gjorde i min säng när du egentligen inte fick. Puss!

Kommentarer
Postat av: Dick

Nu läste jag inte vad du skrev i ditt blogginlägg,men det spelar ingen roll. Tänkte bara fråga, hur mår katten din?

2009-08-30 @ 21:19:31
Postat av: Angelina

NEEEEJ SIGGE! :'( </3

2009-09-02 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0