Free fallin'

God morgon, god dag, god kväll. Skitsamma, jag har i varje fall inte gått och lagt mig än, så: God kväll.
Jag kom nyss hem från en bra lördag med MUF och klockan är halv elva på morgonen. Bra och dålig, ne. Bra, dock med en tråkig händelse. Dessa människor alltså, varför slåss hela nedrans tiden. Jag tycker tamefan inte om människor över huvudtaget nu, just nu bara.
Vi skulle ta en fin bilresa till mcdonalds vid halv fyra tiden inatt. Resan var fin, men vi hittade inget öppet mcdonalds, så vi tog oss till seven eleven och fick hatbesök. Fy.
Skitsamma, klockan var fyra på natten och att tala med polisen då var inte enkelt.
Paraden var annars bra, dock inget flak, men vi dansade runt hela stan, helkul. Efterfesten var lite lame, jag vill ha de där fina MUF-festerna, med MUF-barer. Inte med rosa och blåa band, det är så..inte kul.
Ikväll efter att jag sovit ska jag kanske träffa Christoffer, om jag vaknar det vill säga. Funderar också på att åka in till Gröna Lund och se på hon..Lady Gaga hur hennes fåniga namn nu stavas. Men jag får se, mina pengar tog slut igår, på våra två mcdonaldsbesök som kunde blivit tre.
Nu ska jag äta frukost, se på Mulan (som jag somnade ifrån tidigare gången) och  sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0