Burning down the house.

God morgon!
Jag sitter här, på min vanliga blogg-plats; i mitt rum. Framför mig har jag en kopp te och hade ett par mackor med saltgurka på (om det nu inte heter smörgåsgurka, jag vet inte). Och jag lyckades för fem minuter sen tappa en gurka på tangentbordet och då uttala ordet Nej en gång, och skulle då ta upp gurkan. Jag hittade inga korta skedar som jag brukar ha i te'et, så jag tog en lite längre, och tro fan att jag kör ned armen på det, så att det var både te och gurka på tangentbordet! Saftskalle. Men nu, fem minuter senare är allt som nytt igen. Awesome.
Igår var helmys, min släkt är helt underbar, faktiskt.
Kattungar har vi ju nu också! Fyra små. Tre svarta och en svart och vit. Helt stört fina. Känns som om Per är ett namn som är spikat från min sida. Toulouse är också galet fint. Min mamma tycker att; å, nej, det är förlångt. Men vad tusan tuggar den mamman om. Det var hon som kom på det underbara namnet till mammakatt och det var fullkomligen Snuttan. Struntsamma, min mamma är bra endå.
Idag måste jag iväg till haninge och hämta min telefon. Något som gör mig ledsen är att jag lämnade in den med dölite batteri, så jag får säkert vara utan den idag också.. Om de inte laddar den där? Har jag tur sååå. Nu väntar jag bara på att Bajs-Bella ska höra av sig så vi kan bestämma hur vi ska göra, om hon ska med eller inte. Men nej, nu ska jag ta och göra mig klar för avgång om bella inte hör av sig snart. God dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0