Baby boy, turn me on with your electric feel.

HEY WORLD!
Jag är på mitt rum och letar efter mina nedrans kakor! Jag minns att jag la de under sängen. Tror jag.. Men de är inte där! Så antingen ligger de på något helfiffigt gömställe jag ordnat, eller i någon i familjen Thelander Sjöstrands mage.. Strunt samma.
I helgen hängdes det ju på Popaganda! Vi sov aldrig i skogen som planerat, utan på Långholmens hotell! Asfränt. Vi såg först Johnossi som var asbra, efter att han spelat så tog vi oss upp till hotellet och hade vår förfest med bartömning på cider och öl till lugna favoriter. När det gått ner och huvudet börjat snurra så gick Captain Morgan bättre ner. Så ned med det i Robbins underbart fina "smuggelflaskor" på 15cl. Vi tog oss därifrån vid halv åtta och var på festivalområdet vid crikus åtta eftersom vi inte hittade allt för bra. Ned med spriten i byxorna och in. Vi kom i bra tid till Lykke Li som alltid är lika bra. Sist men inte minst MGMT som också var bra, men jag var rätt tillförfriskad så lyssnade nog inte allt för bra. Vi kom hem stört snabbt och bra till hotellet, tog dock en stund för oss att hitta. Vi hade i princip ingenaning om var vi skulle, men jäklar så bra det gick! Satte oss och pratade sent inpå natten.
Vi vaknade på lördagen vid tolv, tid för utcheckning! Men det tänkte inte vi på alls, inte förns städerskan knackade på. Så vi ordnade snabbt till på grejerna och for iväg för att äta lunch med Robbins pappa. Jag tröck dock ned en hamburgare på mcDonalds först. Efter att vi ätit så for vi för att se Anna Ternheim och sen The Teenagers. Anna var bra den här gången också, precis som på Peace and Love. The Teenagers var dösköna. Efter det så hade vi tänkt att se Miike Snow och Markus Krunegård, men vi orkade inte vänta de tre timmarna, så vi åkte hem. Rätt skönt endå, för tröttare var svårt att vara. Väl hemma väntade sängen. Kick-ass skönt var det, annat gick inte att säga.
I söndags vakande jag vid.. HALV NIO! Tro det eller ej! Men så var läget. Dock utav min mamma som dammsög.. Jag var sugen på frukost så jag tog mig upp och ordnade fram te (som jag inte spillde ut på bordet den här gången), mackor med jordgubbs-sylt på och yoghurt med flingor. Såklart med röda bär. Och den här gången mångaaaa. Gott vettja. 
Jag åkte sen in till stan vid två, för att få se Thomas Di Leva med Hanna som nyss kommit hem från Turkiet. Men ingen Thomas blev det, för vi gick.. vilse i stan. Men Laleh hann vi se. Sen hemmåt vid fem.
Ni fick nyss en bok! En bok skriven utav My Thelander Sjöstrand. Varsågoda. Näää, men ett pris skaru ha som läst allt. Vet inte om det var läsvärt ens. Men puss.
Jag tog massa bilder igår, kanske slänger upp något. Nu ska jag tvätta mina händer, i en kvart.
Smell ya later dumbass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0