And she screams my name, nothing left to say.

Tjena!
Det är onsdag och jag började skolan idag. Gick dock bara i två timmar. Börjar halv tio imorgon och på fredag, galet skönt. Nu har vi Elena i ännu ett ämne, inte bara som klassföreståndare och lärare i NO, nu i matte också! Nog pratat om det.
Jag dog nyss lite, en snygg grabb visade mig en underbar låt. Circles - Hollywood Undead. http://www.youtube.com/watch?v=5FXJItBMhGo Där har ni den.

I'd give it all just to have, have your eternity.
Cause it's all that assures me.
It's worth all that hurts me.
I'd give you my heart,
And let you just hold it.
I'd give you my soul,
But I already sold it.
On that day that day,
The day I walked away in December.
I will always remember.
I'll regret it forever.
I remember brown eyes,
So sad and blue skies.
Turned to darkness and night.

I'm so sick of the fight.

I won't breathe unless you breathe,
Won't bleed unless you bleed.
Won't be unless you be,
'Till I'm gone and I can sleep.

Aha, lite döbra ären.
Känner att, en dusch skulle inte sitta fel någon stans. Så, jag ska ta och hoppa in i duschen. Kanske skriver något längre mer intressant inlägg senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0